Päivitetty viimeksi 28. toukokuuta 2024
Kiitos ostoksestasi. Toivomme, että olet tyytyväinen ostoosi. Jos et kuitenkaan jostain syystä ole täysin tyytyväinen ostoosi, voit palauttaa sen meille ja saada täyden hyvityksen tai vaihdon. Katso alla olevat tiedot palautuskäytännöstämme.
Kaikki tuotteet on lähetettävä neljäntoista (14) päivän kuluessa ostopäivästä. Kaikkien palautettavien tuotteiden on oltava uusia ja käyttämättömiä, ja niissä on oltava kaikki alkuperäiset tunnisteet ja etiketit.
Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa info@woollando.com saadaksesi palautusluvan (RMA) numeron. Kun olet saanut RMA-numeron, laita tuote turvallisesti alkuperäispakkaukseen ja palautuslomakkeeseen ja palauta tuote alla olevaan osoitteeseen:
MB Woolland
Huomio: avustukset
RMA #
Alyvų g. 9, ,
Rumšiškės, Kaišiadorių r. LT-56335
Liettua
Maksamme tai korvaamme palautuskustannukset.
Kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen ja tarkistaneet sen kunnon, käsittelemme palautuksen tai vaihdon. Palautuksen tai vaihdon käsittelyyn on varattava vähintään seitsemän (7) päivää tuotteen vastaanottopäivästä. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse, kun palautuksesi on käsitelty.
Jos tuotteet ovat huonolaatuisia tai vahingoittuneita, ota meihin yhteyttä alla olevilla yhteystiedoilla hyvityksen tai vaihdon järjestämiseksi.
KYSYMYKSET
Jos sinulla on kysyttävää palautuskäytännöstämme, ota meihin yhteyttä puhelimitse:
+370 643 92891
info@woollando.com